Nuffnang ads

Wednesday, March 24, 2010

子彬先生

子彬,
相信我
你是属于舞台的
子彬,
相信我,
新秀不代表一切
子彬,
相信我,
你需要舞台再令你站起来
子彬,
相信我,
作为朋友,
我不会骗你
子彬,
相信我,
歌曲的变化,
对你而言,
根本不是大事,
重点是,
你是否已经放开,
重新回到舞台,
一个属于你的地方,
你应该冲刺的地方,
得到掌声的地方,
羡慕的眼光,
从未停止,
发光发热的你,
准备好,
加油!!

4 comments:

Wayne Hew said...

thx...but i still need time....

Unknown said...

congrats that u did it in biz noght^^

Wayne Hew said...

i dun think tat i did it in biz night lo...T.T

Unknown said...

lol...the first time at night sing ok la..