Nuffnang ads

Monday, October 19, 2009

round point

兜兜转转
原来问题在我身上
最近经常埋怨
为什么他们能谈这么多
虽然一直很不看好他们这段爱情
甚至我讨厌看到他们打情骂俏
常和朋友投诉他们实在太过分
过马路听电话
开会前听电话
电话不离手
但是我呢?
原来我一直忽略了她
从信息到通电,
我都给他一种不甘愿
被逼的感觉
当她说这是你的问题
我真的是恍然大悟
原来问题一直在我身上
她说过我经常写网记时
都是不开心的
对,她说得对
她说她不介意
但不绝对感觉得到他很不开心
当我和朋友说话时
我会不传信息给他
因为觉得要对朋友尊重
但原来我已经失去对他的尊重了
我必须承认她说得对
原来一直只以为是的我
对朋友好过对女友
刚刚的无言
足以代表一切了。
半年了
你醒了吗?

4 comments:

Jessyca said...

Do make her feel she is important for you. Dont neglect her feelings until it's too late. THe damage is done

yanmaneee said...

golden goose sneakers
goyard
goyard
supreme outlet
golden goose outlet
golden goose
jordan shoes
golden goose
goyard handbags
goyard

tathea said...

web Fendi Dolabuy their explanation here this contact form anonymous

Unknown said...

replica bags and watches Get More Info w1l66h1g91 replica bags in uk replica bags paypal replica hermes bag d2e11n5i97 replica bags hermes replica bags paypal Full Report h7a60b3v02 replica nappy bags